יום שלישי, 26 בינואר 2010

טכנאי מחשבים

לכל המשתמשים במחשב: גם אם אתם נתקלים בבעיה כל שהיא, בכל שעה שהיא, אין סיבה להיוותר חסרי אונים. לשירותכם - טכנאי מחשבים אונליין במשך 24 שעות ביממה. בעיות רבות בתחום המחשבים יכולים להיפתר באמצעות ייעוץ טלפוני. אין הכרח לצאת מהבית, ל כתת רגליים או להסתובב עם הרכב במאמץ למצוא מקום חנייה פנוי. שירות תמיכה של טכנאי מחשבים יכול להינתן גם באמצעות תוכנה, המאפשרת לו לראות את הצג שלכם ובכך לפתור את הבעיה בזמן אמת, בעודכם מאזינים לעצותיו ומבצעים מה שהוא מבקש מכם. טכנאי מחשבים יכול "להשתלט" ( בהסכמתכם, כמובן, לתועלתכם) על המחשב שלכם, באמצעות תוכנת שליטה מיוחדת, ללא צורך להגיע אליכם. לאחר סיום העבודה, טכנאי מחשבים לא שומר את הפרטים שלכם. שום מידע שלכם אינו נאצר במחשבו האישי. הכול נמחק. הוא לא יכול לעשות שום שימוש במידע שנחשף לו במהלך עבודתו על המחשב הטעון-תיקן שלכם.
טכנאי מחשבים מסייע בתחום חומרה ותוכנה, בשדרוג מחשבים, במן מענה במקרה של תקיעות, של אטיות, של קשיים בהחלפה בין שפות ועוד.

טכנאי מחשבים יסייע לכם לשחזר מידע חשוב ש"אבד", כביכול, לנקות את המחשב מווירוסים העלולים, חלילה, לגרום לשיבושים חמורים בפעילותו ואף לחולל נזק חמור בו. טכנאי מחשבים יתקין, לבקשתכם, רשת אלחוטית ויתן לכם מענה גם בתחום התשתיות.
מאחר שטכנאי מחשבים רבים עומדים לשירותכם – יהיה נכון מצדכם לבקש ולקבל הצעות מחיר, להשוות בינהם, ולבחור מתוכן את המתאימה לכם.

אם וכאשר לא ניתן לפתור את הבעיה מרחוק, חשוב לבחור טכנאי מחשבים שמעבדתו נמצאת במרחק סביר מביתכם, כדי לא לייקר את עלות הטיפול.

טכנאי מחשב רבים זמינים 24 שעות ביממה. כל מי שעובד עם מחשבים יודע שמרכיב הזמן הוא קריטי לא רק בימים ובמחשבים כתיקונם אלא בעיקר כאשר חל בהם שיבוש הגורם להשבתתם וממילא גם להשבתת מי שעובדים עליו.

חשוב לרשום את מספר הטלפון של טכנאי מחשבים במקום בולט, כך שתוכלו להתקשר אליו לאלתר, כאשר חלה תקלה כל שהיא במחשב.

תגובה 1:

  1. טכנאי מחשבים זה בהחלט משהו חיובי לכל בית כי תקלות מחשב קורות כל הזמן

    השבמחק