יום שישי, 1 בינואר 2010

טכנאי מחשבים


אין סיבה להרמת ידיים. אין סיבה לקריאות שבר ולתחושה של אין מוצא. אין שום סיבה להרגיש כי אפסו הסיכויים. וגם אין סיבה להיוותר נואש מול מחשב שנתקע. טכנאי מחשבים יסייע לכם להתגבר על כל תקלה. הוא יתקן את הטעון תיקון, ילווה את מעשיו בהסברים (בשפה מובנת גם למשתמשים במחשב שאינם מבינים ברזיו ובנבכיו מבחינה טכנית וטכנולוגית).

טכנאי מחשבים ייעץ לכם מה רצוי לעדכן, מה לשדרג, האם הגיע זמן להחליף מחשב. בקשו וקבלו הצעות מטכנאי מחשבים אחדים. עמדו על טיבם. בדקו אותם. אל תקנו שירות מטכנאי מחשבים שאינם בטוחים במקצועיות, באמינותו, בהגינותו. השוק מוצף – אף כי אינו רווי – טכנאי מחשבים שישמחו לתת לכם שירות – אם במעבדתם ואם בביתכם. גם זה שיקול שיכול להנחות אתכם בבחירת מי מהם.

טכנאי מחשבים יתקין לכם חומרה ותוכנה חדשות. הוא ייתן לכם טיפים לשמירה על המחשב ולהארכת משך חייו. אם תרצו – תוכלו לקבל שירות של טכנאי מחשבים גם באמצעות תמיכה מרחוק. בכך תוכלו להוזיל עלויות, לחסוך זמן והתרוצצות, לחפש לשווא מקום חנייה פנוי בעיר סואנת ופקוקה.

טכנאי מחשבים ישחרר לכם מחשב תקוע. הוא ישדרג אותו, יאפשר האצת מהירותו, יסביר לכם את משמעות ההרגלים השגויים שלכם באופן תפעולו, ילמד אתכם דברים שתוכלו לעשותם בעצמכם במקרה שהתקלות, שגם אתם תוכלו להתגבר עליהם, יישנו.

בקשו הצעת מחיר מסודרת. בקשו מחיר לשעת עבודה ולחלקי חילוף. על תקבלו – זאת זכותכם לעמוד על שלכם, זו אף חובתכם – שום דבר כמובן מאליו. מדובר בכסף שלכם.

יש טכנאי מחשבים שנכונים להיקרא בכל שעה שהיא.הם זמינים 24 שעות ביממה, לרבות – כמובן – גם בשעות הקטנות של הלילה, אשר עבור חלק בלתי מבוטל מהמשתמשים במחשב, אם לעבודה ועם כפעילות פנאי הן " השעות הגדולות באמת", כמאמר השיר.

טכנאי מחשבים הוא למחשב מה שרופא כונן בחדר מיון הוא לפצועי תאונה (חלילה). גם אם טכנאי מחשבים מסוים לא יוכל לסייע לכם במקום ובזמן מסוים – אין שום ספק שתוכלו למצוא טכנאי מחשבים שיוכל לסייע לכם, בצר לכם.בהצלחה!

2 תגובות:

  1. סוף סוף תיקנתי את המחשב שבוע שעבר. הוא היה איטי וכל דבר נפתח ממש לאט. חיפשתי טכנאי מחשבים תל אביב ואחרי כמה שעות המחשב עבד פרפקט. לא ציפיתי שזה יקרה כל כך מהר.

    השבמחק
  2. האמת היא שלמצוא טכנאי טוב ואמין, בואו לרגע נעזוב את הזול- כי רובם זולים ומציעים המון הצעות, זה קשה מאוד.
    אני מאמין שטכנאי מחשבים יכול לסייע לפתור את בעיות המיחשוב שלנו, רק כדאי וחשוב לדעת, למי אנחנו פונים.

    בהצלחה :)

    אנדריי | compudepot

    השבמחק