יום ראשון, 7 בפברואר 2010

תמיכה מרחוק

תמיכה מרחוק מאפשרת למי שזקוק ומשווע לה להסתייע בשירותו של איש מקצוע – טכנאי מחשבים - מן המעלה הראשונה ללא צורך לצאת מהבית ולבזבז זמן וכסף. כאשר חלה תקלה אין סיבה להיוותר חסר אונים. בעלי מקצוע רבים מוכנים להיקרא ולסייע לכם כל אימת שהמחשב נתקע; כאשר אתם מתקשים לעבור משפה לשפה; כאשר יש הכרח להוסיף תוכנה או חומרה; כאשר אתם זקוקים להרחיב את רשת המחשבים; כאשר אתם נזקקים להאיץ את פעילותו של המחשב; כאשר אתם זקוקים להבטיח את המידע ולהצפינו, לגבותו, לשחזרו ועוד.

תמיכה מרחוק עשויה להתבצע באופן המאפשר – רק באישורכם ובשליטתכם – לטכנאי המחשבים לצפות, באמצעות תכנת-שליטה מיוחדת, בנעשה במחשבכם מהמחשב שבחנותו או במעבדתו. כאשר מגיש השירות וצרכנו רואים עין בעין אותו מידע על הצג מתאפשר שיח חופשי, ישיר וברור בינהם. כך קל יותר לאיש התמיכה להסביר לנתמך מה עליו לעשותו כדי להתגבר על התקלה. לא אחת די בשיחת טלפון לפתור בעיה. חלק הארי של בעיות שמתגלעות במהלך השימוש במחשב עשויות להיפתר באמצעות שירות תמיכה מרחוק. תמיכה מרחוק מקלה על שני הצדדים את הקשר ומאפשרת לחסוך זמן, להוזיל עלויות וכמובן – לייעל את העבודה ולהאיצה.

תמיכה מרחוק ודאי נחוצה וחיונית בשעות-לא-שעות, בין אם בשעת שחר מוקדמת ובין אם בשעת לילה מאוחרת ( מאחר שרבים מהמשתמשים במחשב לצורכי עבודה עובדים במשמרות) מעניקי שירות של תמיכה מרחוק זמינים עבורם 24 שעות ביממה.

שירות תמיכה מרחוק מוענק על ידי טכנאים, אשר רבים מהם גובים זכום מופחת אם וכאשר הם אינם מצליחים לפתור את הבעיה שבגללה צרכניו פנו אליהם באמצעות תמיכה מרחוק ועל הטכנאי לבוא פיזית אל בית בעל המחשב או המשתמש בו.

תמיכה מרחוק היא מענה מיטבי עבור אנשים מוגבלים בניידותם, אבל כל משתמש במחשב עלול/עשוי להיזקק לה בשלב כל שהוא. זמינותו של שירות תמיכה מרחוק והקלות שבה ניתן להיעזר בו הופכת את מעניקיו למבוקשים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה