יום ראשון, 19 באפריל 2009

נופים בגולן

אני כותב כבר אינספור פעמים על טיולים בגולן, על טיולי סוסים ועל סוגים שונים של אטרקציות בצפון . במאמר הזה אדגיש את יופיו של הגולן ואת הנופים המחיידים אותו.
רמת הגולן ידוע בתור חבל הארץ הירוק של ישראל, הגליל העליון גם הוא ירוק, אך בגולן יש את החרמון, את חופי הכנרת ואת המפלים.
את הנופים המיוחדים ניתן לחוות במספר אפשרויות - טיולי סוסים להנאה בטבע, אטרקציות בצפון הכוללות טיולי ג'יפים וטרקטורונים ועוד.
טיולי סוסים בפרט נותנים לנו את החיבור המושלם, ניתן להקשיב לשקט הטבעי ללא רעש מנועים וצהלות אנשים. טיולי סוסים אל מול נופי הגולן והגליל ניתן למצוא גם בגליל העליון, גם בגולן וגם בסובב כנרת. אטרקציות בצפון בכלל מנצלות את המשאבים הטבעיים הטמונים באזורינו, ומספקות חבילות של פעילויות בטבע. ניתן לעסות טיולי סוסים גם בכרכרות קבוצתיות, כך למשל במרכבות הירדן או בכרכרה של רוז'ה, וב אטרקציות בצפון אחרות.
בדרך כלל ניתן לצאת לטיול סוסים בקבוצות של בין סוס אחד ל-10, יותר מזה זה כבר יותר מדי (לדעתי האישית בלבד). טיולי סוסים בקבוצות קטנות מוסיפים לאווירה האינטימית עם הטבע. טיולי כרכרות מתיאמים בעיקר למשפחות או לקבוצות המעוניינים בגיבוש, ואז ניתן לשיר שירים יחד ועוד. אורי ממרכבות הירדן, נוהג לחלק שירונים עם שירי רחל וכולם שרים יחד בכרכרה.
המלצה חמה - יציאה לטיול סוסים ממורדות הגולן, דרך נופי הכנרת וחזרה לקראת הערב כאשר ניתן לראות את השקיעה היפה. לילדים ישנם בדרך כלל סוסי פוני בחוות, שניתן הרכיב את הילדים סביב החווה.
חשוב לצאת לטיול סוסים במזג אוויר נוח ולא לשכוח מים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה