יום חמישי, 9 באפריל 2009

צימרים לדתיים טיולי סוסים מושב נוב

מושב נוב הינו מושב עובדים. החל משנות ה-90 קמו להם צימרים לדתיים במושב. חקלאים אשר גילו את הפוטנציאל הטמון בהקמת צימרים לדתיים הבינו שישנו כאן מקור פרנסה נוסף. הסוכנות היהודית בשיתוף עם משרד התיירות העניקו מענקים חסרי תקדים לבניית צימרים בגולן. בשנת 96 הוקמו לראשונה צימרים לדתיים בנוב במבנים שאינם קראוונים. מושב נוב יצא למהלך של שינוי פני המושב לחזות של מושב תיירותי. אטרקציות שומרות שבת החלו לתת מענה לאורחי הצימרים, טיולי סוסים, טיולי אופניים, טיולי ג'יפים ועוד. צימרים לדתיים מאובזרים בציוד לשבת, ובדרך כלל מכילים חדר שינה הורים וסלון עם מיטות נפתחות לילדים.
עם התפתחות הצימרים בכלל גם בנוב החלו לקום צימרים לדתיים יוקרתיים יותר ומפנקים יותר. כך למשל קמו 2 צימרים לדתיים העשויים מעץ והם לזוגות בלבד.
טיולי סוסים - חוות על הסוס בנוב מציעה טיולי סוסים לבודדים ולמשפחות מעל נחל אל על.
צימרים לדתיים ניתן למצוא גם במושב אבני איתן וחספין הסמוכים לנוב. עונות התיירות מושכות מטיילים רבים למושב נוב. המטיילים מחפשים צימרים לדתיים אשר יספקו להם את שירותי הדת. במושב נוב קיימות תפילות במיניינים ושיעורים יומיים.
מושב נוב ידוע בגידולי הפרות וההדסים והמטיילים נהנים לצאת לטיולי אופניים או טיולי סוסים בקרב המושב.
אירוח דתי נותן מענה גם לשבתות חתן:
משפחות החוגגות אירוע מיוחד ומתכננים שבת חתן או שבת משפחתית יעדיפו לחפש צימרים לדתיים וחדר אוכל שיוכל לרכז את כולם. כך הם אחראים על לוח הזמנים על התפילות ועדיין כל זה במחיר סביר.
אז בפעם הבאה שתחפשו צימרים לדתיים - מושב נוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה