יום ראשון, 12 באפריל 2009

טיולי טרקטורונים

היום, במהלך טיול שעשיתי עם משפחתי המורחבת בפארק הקופים בבין שמן, קיבלתי טלפון מחבר שביקש שאמצא לו טיולי טרקטורונים טובים בגולן. כמובן שהסכמתי להרתם לעזרתו והתחלתי להרים טלפונים. הוא ביקש את זה למחר - יום שני 4 חול המועד פסח. אותו חבר התחתן רק לפני כשבוע וחצי וכנראה שמאד רצה להרשים את אשתו החדשה, לכן בחר באטרקציה של טיולי טרקטורונים. הרמתי טלפון כמובן ל טיולי טרקטורונים בדישון - טרקטורוני דישון, אך נאמר לי שיש עומס רב וכנראה שלא יהיה זמן פנוי לדחוף עוד טיול. ניסיתי את טיולי טרקטורונים אמנון המוציאים טיולים באיזור הכנרת וגם את טיולי טרקטורונים - טרקטורונים ברמה. טרקטורונים במה מוציאים טיולי טרקטורונים ממש על הכנרת. הטיולים יוצאים ממלון כינר שבצומת הישוב רמות ועוברים במעברי מים וטבע. הודעתי לאותו חבר שהזמנתי לו טיולי טרקטורונים בטרקטורונים ברמה. עלות טיולי טרקטורונים לאדם בודד בכלי במהלך פסח - 140 ש"ח, ולכלי עם 2 רוכבים - 220 ש"ח.
הסברתי לו שאם אשתו הטריה אוהבת טיולי טרקטורונים, אז עדיף לו כמובן לשכור 2 כלים וליהנות כמו שצריך, מצד שני ישנם אנשים שאינם כל כך נהנים מחווית הנהיגה כמו מחווית הנסיעה עצמה ולכן יעדיפו טרקטורון אחד.
בכל אופן, מחר אני כמובן אתקשר אליו ואשאל אותו איך זה באמת לעשות טיולי טרקטורונים בהמלצתי.
מעניין אם בפעם הבאה שאמליץ על טיולי טרקטורונים הוא ישמח ויקשיב לי.

תגובה 1:

  1. נשמע לי מאוד מפחיד לעשות טיול טרקטורונים. אפשר לרכב על טרקטורון גם בלי רישיון? אני זוכרת שפעם חבר עשה לי סיבוב על הטרקטורון שלו, בחולות על מפת באר שבע. הייתי בטוחה שאני חוטפת התקף לב.

    השבמחק