יום חמישי, 18 בפברואר 2010

צימרים למשפחות בחד נס

מי אמר שאין גן עדן? יש ויש. שלא כמו אל תיבת נוח, שאליה נכנסו,בשעתם, זוגות-זוגות, אל תוך הצימרים הקסומים המיועדים למשפחות ביישוב חד נס מוזמנים להיכנס ולהתארח משפחות-משפחות. אתם וילדיכם לא תרצו לזוז מיחידות האירוח המאובזרות לרווחתכם, מצוידות לפינוקכם בכל מה שעשוי להנעים את השהות לשוהים בהן. צימרים למשפחות בחד נס מוצעות לכם, הנופשים, ברמה ובאיכות ללא פשרות גם אם קיימת – וקיימת! – תחרות. ואלה שמות האטרקטיביים שבהם: זולת הכותרת. קסם ברמה. הפינה היפה של צביה. עדן ברמה. כחול בעיניים – הבקתות של ניצה. אגדה של מקום. בקתות נוף כנרת. בר-און ברמה. אלאדין בקתות ומערות. גן עדן קסום אצל ציקי. בוסתן המשושים. אוויר ואווירה.

עיניכם הקוראות עדות – משפחות יקרות: צימרים למשפחות המיועדים עבורכן בחד נס מאפשרות לכם לחוות יחד עם הילדים בתנאים של המשובחים במלונות אבל באווירה כפרית, תוך מימוש ומיצוי המיטב והמרב שהגולן כולו עשוי לזמן לכם בחופשתכם. הילדים יוכלו להשתכשך, אתכם או בלעדיכם, בבריכות הפרטיות, מחוממות ומקורות, של מתחמי האירוח או, לחלופין, בבריכת היישוב, ליהנות מסרטים עבורם במכשיר DVD (וכשהם יירדמו, תוכלו אתם, הוריהם, לצפות בסרטים אשר אוי ואבוי להם, לילדיכם – או לכם - אם ייוודע לכם שגם הם צופים בהם,חלילה וחס...).

בילוי בתוך הצימרים למשפחות בחד נס מייתרות את הצורך להוציא כסף רב יותר לאין שיעור בחופשה בחוץ לארץ כי תגידו מה שתגידו – כאשר שוהים בחד נס מודים ומאושרים: חוץ לארץ זה כאן.

זה המקום להינתק מהשגרה, להיטהר מרעליה, מלחציה, מתובענותה, מאילוציה, מכל מה שאינו סובל, לכאורה, דיחוי כל עוד נתונים במרוץ העקר והמתיש שהיא כופה. כאן תוכלו להעשיר את הגוף ואת הנפש של כל המשפחה בתוספי-טעם, בערכים מוספים, במזון משופר, בנופים מהממים, בטיול, ברכיבה, בשיט, ברחיפה, בגלישה.

חורף חם ונעים מזומן לכן, משפחות יקרות. הכיוון ברור – צימרים למשפחות בחד נס. זה הזמן. כל דקה שבה אתם מתמהמהים אם לצלצל ולהזמין מקום עלולה להתברר כדקה אבודה, שבה יקדים אתכם מישהו ויזמין מקום ועלול לגרום לכם לשמוע את הבשורה הלא מרנינה "מצטערים, אנחנו כבר תפוסים". הימנעו מעגמת נפש והתחילו לדאוג לרוממותה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה