יום רביעי, 7 ביולי 2010

נופש בצפון - מלון בצפון

אני מתרגש. נשבע לכם. בי נשבעתי. הנופש הבא שלנו, כך החלטנו פה אחד, יהיה נופש במלון בצפון. ההחלטה נפלה בעקבות ביקור של קרוב משפחה, אשר אותו ליווינו ימים אחדים בצפון הארץ. התפעלותו הדביקה אותנו. הוא לא חדל לשבח כל מקום שפקדנו אותו ולא יכולנו להיוותר אדישים. נופש במלון כפרי בצפון יהיה הנופש שלנו השנה. וכבר אנחנו מתרגשים.
אנחנו נוהגים לנפוש בקיץ, בשיא החום. מדי שנה אנחנו בוחרים מקום אחר. לגוון. השנה – אין. רק נופש בצפון. עדיין לא החלטנו היכן. יש דעות לכאן ולכאן. נצטרך להגיע לעמק השווה ( ברור כי זה לא יהיה עמק בית-שאן, שבו אנחנו מתגוררים, וגם לא עמק יזרעאל – יפה ככל שהוא – שאותו אנחנו מכירים, כשכנים). אין להוציא מכלל אפשרות שלראשונה נצפין עד רמת הגולן. גם ראש פינה באה בהחלט בחשבון סופי. חיפה? אותה אנחנו מכירים משכבר ומבקרים בה לא אחת. נופש במלון בצפון פירושו, עבורנו, הוא גם הינתקות. יציאה מהבית קשורה גם במרחק מסוים.
מלון בצפון יעשה אותנו שמחים ורגועים. זכורה לנו השנה, שבה גם הגדולה שלנו היתה עדיין די קטנה. היינו בצימר. היה לנו חם, משפחתי, רומנטי, אינטימי. חווינו את עצמת הקשר המשפחתי. מדי פעם הילדים, שגדלו, מזכירים לנו את הנופש ההוא. בהחלט לא נפסל על הסף רעיון שהעלה מי מאתנו - לא אסגיר את זהותו - לחזור ולנפוש באותו מקום, שבו נפשנו אי אז, לפני שנים.
אנחנו גולשים ומחפשים מקום מועדף. ברור שהוא לא יכול להיות רחוק מדי ממרכז קניות כל שהוא, לא כאשר אנחנו יוצאים עם הילדים. נראה לכם שהבנות יוותרו על חנויות שבהן ניתן לקנות את מוצריהן של מותגי-הביגוד המובילים?
את הכנרת אנחנו אוהבים לפקוד לביקורים קצרים, אבל אולי נבחר יישוב ברכס פורייה? ואולי בכלל בגליל המערבי? הכול פתוח. הכול אפשרי. לפי שעה אנחנו מתחילים להרגיש כבר את אווירת החופש בעודנו מתכננים את ה נופש במלון צפון . הצעות והמלצות יישמעו ברצון ובקשב והטובות שבהן יועלו למועצת המשפחה שתתכנס לישיבה שלא מן המניין בארוחת ליל שבת הקרובה למועד היציאה המתוכנן והצפוי. תודה מראש!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה